Search    
  March 25, 2017  
Pengenalan

Sejarah

Lain-lain Pautan

Hotline

Talian: 088-255999
Maklumbalas

www.kpi.sabah.gov.my

tumblr hit counter

   You are here:  PengenalanPiagam Pelanggan    

Piagam Pelanggan

KAMI SENTIASA BERUSAHA UNTUK MEMBERIKAN PERKHIDMATAN CEMERLANG MELALUI KOMITMEN-KOMITMEN BERIKUT:-

 

  • Memastikan peruntukan pembangunan yang diagihkan kepada Kementerian Pembangunan Infrastruktur dibelanjakan tidak kurang 80%;

     

  • Memproses semua peruntukan pembangunan dikeluarkan dalam masa tiga (3) hari bekerja selepas permohonan daripada Jabatan/Agensi;

     

  • Memastikan surat penurunan kuasa dikeluarkan dalam tempoh tiga hari bekerja selepas diterima dari Pejabat Menteri; dan

     

  • Memastikan semua aduan yang diterima akan diambil tindakan di peringkat Kementerian dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja.

 

Hakmilik © 2007 Kementerian Pembangunan Infrastruktur Sabah
Terms Of Use Privacy Statement
Home|Pengenalan|Sejarah|Berita KPI